2010 m. rugsėjo 13 d., pirmadienis

Tinklinis marketingas: Kodėl žmonės palieka tinklinio marketingo kompanijas?

Yra parašyta ne viena dešimtis knygų, kodėl?, kokią?, kada? ir panašiai, tinklinio marketingo kompaniją pasirinkti, kaip vystyti verslą ir pasiekti didelių ir ambicingų svajonių. Kaip pasiekti visų išsvajotąją  FINANSINĘ LAISVĘ? Knygas parašę žmonės, jau to pasiekė. Tai kodėl, jei viskas aprašyta knygose juodu ant balto,  tiek daug žmonių nuleidžia rankas ir nepasiekia gerų rezultatų tinklinio marketingo kompanijose? 
Šio mano straipsnio tikslas nėra atsakyti į klausimą, kaip, kodėl ir ką reikia daryti. Taip pat ir ne apie tai kodėl žmonės nepasiekia išsvajotos Finansinės laisvės dirbdami tinklinio marketingo kompanijose. Mano tikslas, paskatinti skaitytojus pamąstyti, kur yra tikroji nesėkmės priežastis ir atsakius į šį klausimą pasiekti sėkmės, nes tai priklauso tik nuo Jūsų !
Pradėkime nuo visuomenėje nusistovėjusios nuostatos, dėl tinklinio marketingo kompanijų. „Sekta čia kažkokią“,  „Nerealu, tokių pinigų uždirbti negalimą, todėl tai yra kažkokią afera, finansinė piramidė“,  „Ai, žinau mano „n“ pažįstamų bandė užsiimti tuo ir nieko gero nebuvo“.  Tikriausiai kiekvienas tinklinio marketingo kompanijos distributorius yra girdėjęs kažką panašaus? Ir kodėl taip yra. Viskas taip blizga „ant servetėlės“, o realybėje blizgesys kažkur pradingsta? Tiek nuoskaudu ir tiek nusivylimo. Ogi labai natūralu!  Kiek Jūsų pažįstamų užsiima „standartiniu verslu“ t.y. turi savo UAB‘ė? Paklauskite Jų ar tas UAB‘ė per tris mėnesius užaugo iki tokio lygio, kad jie galėjo būti finansiškai laisvi, kiek jie turėjo sunkumu ir kiek problemų teko išspręsti kol UAB‘ė tapo juos maitinančiu pajamų šaltiniu. Kiek laiko ir kiek drąsos, bei sukauptos kompetencijos reikėjo tam, kad ryžtis atidaryti savo UAB‘ė? Tai daro daug mažiau žmonių, nei išbando savo jėgas tinklinio marketingo kompanijose, į tinklinio marketingo kompaniją gali įeiti ir save verslininku vadinti bet kas. Tai laisvai prieinama ir pasiekiama kiekvienam.  Taigi, todėl ir "nukentėjusių" tiek daug. Meskit iš galvos tas nuostatas, kad MLM tai sekta ar tai piramidė, nieko panašaus!
Ir kodėl gi su skaudžiais nusivylimai paliekamos tinklinio markletingo  komapanijos?
·         Kaltas produktas, jis nekokybiškas, jis nereikalingas rinkai.
·         Kalta kompanija, ji nesprendžia problemų ir man nepadeda.
·         Krizė, bloga visuomenės finansinė padėtis, todėl  niekas produkto nevartoja.
·         Sponsorius blogas, jis man nepadeda, neatsako į mano klausimus.
Paprasta?  Tai galima pasakyti apie bet kurią tinklinio marketingo ir mums įprastą kompaniją. Maximoje, Norfoje ir kitur, galima nusiprikti nekokybišką prekę, rinkoje tikrai rasime ir brangių ir nekokybiškų prekių, kurias paradvinėja įprastos kompanijos. Tikrai ne kiekvienam įmonės darbuotojui akcininkai padeda spręsti iškilusias problemas, krizė apsunkina gyvenimą daugeliui kompanijų.
Bet vis gi,  po tokių argumentų liekame visiškai švarūs, ramūs, mūsų sąžinė švari, viską darėme teisingai, bet išorinės aplinkybės jau taip susiklostė, kad papuoliau į kompaniją, kuri manimi nesirūpina, jos produktas blogas, sponsorius ne koks ir pan. O aš esu šaunuolis ir viską dariau gerai.
Bet vis dėlto, ar gali būti, kad esmė slypi viduje?

  • Kaltas produktas! Ar tikrai? Tikriausiai Jūsų kolega vartoja kompanijos produktą ir sėkmingai jį rekomenduoja kitiems. Jo verslas auga ir jis visiškai nekaltina produkto.
  • Kalta kompanija! Ar tikrai? Vėl pratęskime  temą apie Jūsų kolegą. Jam tikriausiai kompanija padeda lygiai tiek pat kiek ir Jums ir jis nėra išskirtinis šioje kompanijoje. Ir beje, kas yra kompanija? Mano nuomone tai žmonės. Kol Jūs esate kompanijoje, Jūs esate jos dalis. 
  • Krizė. Taip krizė įtakoja daugelio produktų vartojimą. Krizė tai globalus reiškinys ir vargu ar jis priklauso nuo Jūsų. Grįžtant prie kolegos, tai jo aplinkybės manau tos pačios.
  • Blogas sponsorius! Taip, Jūsų sponsorius tikrai netobulas, beje kaip ir Jūsų sponsoriaus sponsorius. MLM tai komandinis verslas.  Jei tik panorėsite, tikrai rasite žmogų, kuris bus suinteresuotas Jūsų sėkme ir suteiks Jums pagalbą. O kodėl gi Jums neparodžius savo sponsoriui pavyzdžio?     
Taigi manau, kad esmė slypi ne išorėje, o kievieno žmogaus požiūryje. Skirtingi žmonės toje pačioje situacijoje elgiasi skirtingai, vieni veikia, kiti ieško priežasčių išorėje, kodėl būtų galima neveikti.
Daugelyje gyvenimo situacijų mėgstu remtis vieno iš lyderystės autoritetų  M.R.Covey brandos lygių kvalifikacija:
·        Priklausomybė. Tai žemiausias brandos lygmuo. Žmonės kurie yra priklausomi, jie yra linkę pagalbos ir nesėkmės priežasties ieškoti išorėje, linkę kaltinti kitus. Jų mąstymas paremtas kategorija TU. Paprastai tokie žmonės labai greitai palieka MLM kompanijas dėl, pasak jų išorinių priežasčių. (Blogas sponsorius, bloga kompanija)
·        Nepriklausomybė. Tai subrendę ir savimi pasitikintys žmonės. Jie yra atsakingi ir mano, kad daug ką jie gali padaryti patys. Jie linkę sprendimų ieškoti savyje ir veikti. Tokie žmonės pasiekia gerų rezultatų tiek MLM tiek gyvenime.  Šių žmonių mąstymas remiasi kategorija AŠ, jie nekaltina aplinkos, o priima ją ir ieško sprendimų.
·        Abipusė priklausomybė. Tai aukčiausias brandos lygis. Jį galima pasiekti, tik esant nepriklausomu.  Tokių žmonių mąstymas remiasi kategorija MES. Tai lyderiai mokantys suburti ir vesti komandas, prisiimatys atsakomybę ne tik už savę bet ir už komandos narius.
Mano manymu, abipusė priklausomybė,  turėtų būti kiekvieno žmogaus siekiamybė. O tai yra tik nuolatinio tobulėjimo ir savęs pažinimo rezultatas. Tik atkaklaus ir kantraus darbo su savimi, nuoširdžiomis pastangomis ir kasdieniais veiksmais galima to pasiekti.

Šiame bloge aš Jums siūlau viena iš galimybių, prisijungti prie mano, nuolat tobulėjančių ir veiklių žmonių komandos, kartu su jais tobulėti ir dalintis patirtimi. Turint kasdienį palaikymą siekti ambicingų savo svajonių!

Nuoširdžiai
Donatas Brikas
ISIF studentas

10 komentarų:

  1. Labai geras straipsnis ,pritariu visu 100 procentu,tik mes patys esame atsakingi už savo likimus ir tikrai turime turėti daug ryžto ir kantrybės ,kad pasiekti ko nors ,niekas nesidaro be vargo,svarbu nenuleisti rankų
    http://sekmingasmokslas.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki,
      Turiu puiku pasiulyma susijusi su sveikatingumu ir pasyviom pajamom. Laukiu susidomejusiu aptarsim kaip ir kas. Tikrai nesamones nerekomenduociau, dabar tik pradzia sokam i traukini

      Panaikinti
  2. Tikrai patiko,teisingai viskas pastebėta.Tavo straipsnis ne vienam įkvėps naujos jėgos,tęsti tai,ką buvo užsibrėžę.Juk kai sukuri planus ir sustoji pusiaukelėje,tai pirmiausiai išduodi save, kaip po to gali tikėtis,kad tavo kiti planai nežlugs.Linkiu visiems pasiekti savo "Viršūnę".

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šaunuolis,to straipsnio labai reikia,aš net atsiverčiau Kiosakio ir Trampo knyga,"Kodėl mes norime..."261pus.ypač geras straipsnis,o gal tu esi skaitęs? Manau kad labai daug priklauso nuo tavo tikėjimo ir ryžto.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, kolegos,

    siulau skaityti labai gera knyga lietuviskai apie tinkline rinkodara www.mentalsponsor.lt !)

    Sergijus
    8 671 85 888
    sergijus@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki,
      Turiu puiku pasiulyma susijusi su sveikatingumu ir pasyviom pajamom. Laukiu susidomejusiu aptarsim kaip ir kas. Tikrai nesamones nerekomenduociau, dabar tik pradzia sokam i traukini
      +37065516516 Laimonas

      Panaikinti
  5. Mane kaip tik šiuo metu domina uab atidarymas, tad informacija tikrai labai naudinga.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Jūs ieškote būdų ir priemonių pradėti verslą su minimaliomis pinigų investicijomis?
    Rašykite: laisviverslininkai@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveiki,
    Turiu puiku pasiulyma susijusi su sveikatingumu ir pasyviom pajamom. Laukiu susidomejusiu aptarsim kaip ir kas. Tikrai nesamones nerekomenduociau, dabar tik pradzia sokam i traukini
    +37065516516 Laimonas

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai geras straipsnis- trumpai, aiškiai ir suprantamai. Supratau, kodėl iki šiol nepasiekiau tinkliniame marketinge.

    AtsakytiPanaikinti