2010 m. liepos 19 d., pirmadienis

Visa tiesa apie tinklinį marketingą!

Išgirdus žodį "pardavimas", 95% žmonių kyla neigiamos asociacijos. Dėl visuomenėje nusistovėjusios klaidingos nuostatos į tinklinį marketingą, žodžiai "tinklinis marketingas", taip pat kelia neigiamas asociacijas, čia dar prisideda toks negatyvus požiūris, kad tai neva finansinės piramidės ir jokiu būdu tai negali būti tiesa. Paradoksas! Tinkliniame marketinge nereikia nieko parduoti!

Neteisingos nuostatos ir asociacijos mums kyla tik dėl to, kad mes nepžįstame neigiamą asociaciją sukėlusio daikto, veiksmo ar reiškinio. Neigiamos emocijos šaknys slypi ne pačiame veiksnyje, o nežinojime. 

Tinklinės rinkodaros istorija yra glaudžiai susijusi su amerikiečio Karlo Renborgo (1887 – 1973) vardu, kurio įgyvendintos idėjos tapo tinklinės rinkodaros industrija, nors pats Karlas, buvo produkto, kuris turėjo padėti žmonėms išspręsti daugelį sveikatos problemų išradėjęs.
Todėl dienaraščio skaitytojams pateikiu ISIF mokyklos pamoką, kurioje yra atskleista visa tiesa apie tinklinį marketingą (Multi-Level Marketing.)


Gero skaitymo!
"Aš geriau rinkčiausi gauti vieną procentą nuo kiekvieno šimto dirbančių žmonių, nei šimta procentų nuo savo darbo" (J. Paul Getti)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą